Behandling af informationer ved brug af kontakt formular

Pil
Når du trykker 'Send besked' sendes din besked til vores Outlook (O365). Herefter sker der følgende:
  • Vi læser din henvendelse.
  • Vi svarer på henvendelsen fra Outlook
  • Vi sletter sagen og dine data efter 12 mdr. Måske endda før, da vi sletter data i Marts og Oktober (når vi alligevel stiller uret til sommer-/vintertid).
Hvis du ønsker, at vi sletter dine data fra Outlook  kan du til enhver tid sige til (via mail eller telefon), så bliver det gjort så hurtigt som muligt

Behandling af informationer ved jobansøgninger

Pil
Når du søger en stilling ved os har vi kun brug for dit navn, email og telefonnummer. De oplysninger skal vi bruge til at koordinere evt. samtaler med dig. Hvis du bliver ansat har vi selvfølgelig brug for flere informationer, men det tager vi til den tid. Går vi videre med en anden kanditat sletter vi din ansøgning inden for 6 mdr. - I Marts eller Oktober (når vi alligevel stiller uret til sommer-/vintertid.

Hvis du ønsker at vi skal slette dine oplysninger inden, kan du til enhver tid sige til (via mail eller telefon), så bliver det gjort så hurtigt som muligt.

Handelsvilkår og behandling af informationer ved kurser

Pil

Fakta om os og kontaktoplysninger:
Olafs Ryes Gade 7C 1.sal
DK-6000 Kolding
Tlf. 23 38 35 67

www.sjeni.dk
CVR. 43421336

Kontaktformluar

Priser og betaling:
Prisen for de kurser vi udbyder står i DKK ud for hvert kursus. Prisen er angivet både med og uden moms.  
Når du har tilmeldt dig et kursus modtager du 3 uger før kursusstart en faktura, betalingsfristen er 30 dage.  
Levering:
Leveringen af kurserne er ligeledes beskrevet under hver kursusbeskrivelse.

E-learning og Selvstudie
Hvis du har tilmeldt dig et af disse kurser, vil du modtage alle relevante materialer og links kort efter din tilmelding.

Alle andre kurser
Vores øvrige kurser foregår enten fysisk eller online via Teams og som deltager modtager du en velkomstmail fra os med praktisk informationer kort efter tilmelding. Inden kursusstart modtager du login til KATE, hvor dit kursusmateriale ligger klar og en mail med et download link til PECBs eksamens app.
Ansvar:
Det er vores ansvar at levere et kursus til dig og de værdier vi leverer efter er:

- Høj faglighed.  
Vores undervisere er ikke bare godkendt af PECB, men er erfarne auditorer med mere end 1000 audittimer bag sig.

- Forståelighed.  
Det er vigtigt for vores undervisere at gøre materialet forståeligt. Vi bestræber os altid på at komme med eksempler der er så tæt på din virkelighed som muligt.

- Service.  
Vi vil gerne gøre vores samarbejde med PECB så transparent og nemt som muligt. Derfor står vi 100% til rådighed, hvis du er i tvivl om det mindste i forbindelse med kurset.

Hvis du ikke mener vi lever op til dette ansvar, så tøv ikke med at tage fat i vores direktør med ansvaret for kurser Jakob Aakjær (link til kontaktformular)
Fravær, udeblivelse eller aflysning:
Hvis vi bliver nødt til at aflyse et kursus, så får du dine penge tilbage senest 3 dage efter vi har aflyst.  

Hvis du bliver nødt til at melde afbud, så gælder følgende:

E-learning og Selvstudie
Da disse kurser leveres med det samme, er det ikke muligt at afmelde eller fortryde sit køb.  

Alle andre kurser
Vi kan alle blive forhindret, men af hensyn til vores planlægning og bookning af forplejning vil det medføre et gebyr på 25% af kursusprisen hvis afbud sker senere end 3 uger før kursusstart.   
Databehandling
Når du tilmelder dig et kursus, sender vi dine oplysninger til vores partner PECB når vi opretter dig som kursist i deres system. Herefter modtager du en bekræftelsesmail hvor du kan be- eller afkræfte om du vil give dem tilladelse til at behandle dine oplysninger. Vil du ikke give dem tilladelse kan vi ikke tilbyde dig kurset, da vores kurser handler om at certificere enkeltpersoner og sådanne skal kunne identificeres.  

Hvis du er privatperson, behandler vi dine oplysninger som følger:

Faktureringsoplysninger: Fulde navn, Adresse, Postnummer, By, Email.
Vi opbevarer disse i vores bogføringssystem (Dinero) med henvisning til regnskabsloven.

Videregives til PECB: Fulde navn, Postnummer, By, Email, telefonnr.  
Vi opbevarer kun disse data indtil vi har oprettet din konto og du har bekræftet dette. Herefter slettes de indenfor 14 dage.

Hvis du er medarbejder i en virksomhed og denne betaler for dit kursus behandler vi dine oplysninger som følger:

Faktureringsoplysninger: Evt. Fulde navn hvis din virksomhed kræver det af hensyn til deres reference.
Vi opbevarer dette i vores bogføringssystem (Dinero) med henvisning til regnskabsloven.

Videregives til PECB: Fulde navn, Postnummer, By, Email, telefonnr.  
Vi opbevarer kun disse data indtil vi har oprettet din konto og du har bekræftet dette. Herefter slettes de indenfor 14 dage.

Du kan læse mere om hvordan PECB behandler dine oplysninger her: PECB Privacy Statement | PECB
Klagemuligheder:
Hvis du ikke mener vi lever op til den ydelse vi har solgt dig, så håber vi du vi starte med at tage fat i os. Tag fat i vores direktør med ansvaret for kurser Jakob Aakjær (link til kontaktformular).

Hvis du er privatperson, vil vi gerne informere dig om, at du har mulighed for at klage over tjenester købt hos os, ved at indgive en klage til:

Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen  
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
Ændringer:
Vi forbeholder os ret til at ændre vores handelsbetingelser ensidigt. Hvis vi ændrer dem og det har konsekvenser for det kursus du har tilmeldt dig, så informere vi dig naturligvis. 
Lov og værneting:
Du køber ydelsen i DK, så derfor er det dansk lov der er gældende. Evt. sagsanlæg skal derfor indbringes for byretten i Kolding.
Gensidige fortrolighed:
Når du tilmelder dig et kursus, hvor der også er andre deltager, forpligter dig du til at behandle de informationer som deltagerne deler på kurset med fortrolighed. På samme måde kan du forvente, at de oplysninger du deler på kurset vil blive behandlet med fortrolighed af både kursister og underviser.
da
en